Om klubben

Suså Svømmeklub er det bedste sted at svømme, når andre klubber holder sommerferie. Vi holder åbent tre aftener om ugen - mandag, onsdag og torsdag i juni, juli og august i Herlufmagle Friluftsbad, Ravnstrupvej 1, 4160 Herlufmagle.

Hos os kan du finde to svømmebassiner og et springbassin med vipper i højderne 1, 3 og 5 meter.

Vores trænere er super seje og underviser både børn og voksne i alt fra begyndersvømning til avanceret teknik.

Hvis du er voksen, kan du også bare komme og nyde at svømme for motions skyld,

vi har noget for hele familien i alle aldre.

Vi holder også forskellige arrangementer i løbet af sæsonen, som du kan holde øje med i vores kalender eller på vores Facebook-side.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. Du kan skrive til vores trænere på holdsport eller du kan kontakte bestyrelsen nedenfor eller på nummeret i bunden - Vi er her for at hjælpe!

Vi ses på kanten

vh. Suså Svømmeklub

Formands mail

Her kan du kontakte klubbens formand, Malene Henriksen. Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Kasserers mail

Her kan du kontakte klubbens kasserer, Lisbeth Lysfelt.

Hvis du har spørgsmål til din kontingent indbetaling eller andre økonomiske spørgemål.